کمپین نوروزی آکادمی دال ترید تا 100 درصد تخفیف!!!

دوره جامع آموزش معامله گری

آموزش در زمینه معامله گری بخش جدایی ناپذیر از مسیر تبدیل شدن به یک معامله گر موفق است و این موضوع که ذهن خود را به آموزه های چه کسی می سپاریم موضوع بسیار مهمی است و نباید به سادگی از کنار آن عبور کرد.
تمام متغیرهایی که وارد ذهن ما به عنوان یک معامله گر می شود، به نوعی در فرایند تصمیم گیری و میزان سوددهی معاملات ما تاثیر خواهد گذاشت.
یکی از بهترین راه ها برای یادگیری معامله گری در بازارهای مالی، بهره گیری از دوره های آموزشی معتبر و جامع است، یعنی دوره ای که عملا ما را در زمینه آموزش از پراکندگی ذهنی و شاخه به شاخه شدن دور نگه دارد و این ویژگی در هیچ کدام از دوره ها یافت نمی شود مگر در یک دوره جامع آموزش معامله گری.

  • می دانیم که معامله گری محصول برآیند 3 مهارت بنیادی در ماست:
  •  مهارت تحلیلی شامل تحلیل تکنیکال و یا فاندامنتال
  •  مدیریت ریسک و سرمایه
  • مدیریت احساسات و ذهنیت معامله گری
حالا به نظر شما، دوره ای جامع وجود دارد که تمام این مهارت ها را به صورت حرفه ای پوشش دهد؟
با ما همراه باشید تا در ادامه شما را شگفت زده کنم.

ویژگی های یک دوره آموزشی جامع معامله گری

 

آموزش حرفه ای

این که محتوا و خوراکی که ما وارد ذهن خود می کنیم، چه چیزی باشد و کم و کیف آن چگونه باشد، نکته بسیار مهمی است که باید در انتخاب یک دوره آموزشی جامع معامله گری به آن توجه کنیم.
یک محتوای آموزشی حرفه ای معامله گری، شامل مفاهیم عمیق و کاربردی بازار است که حاصل تجربه های ارزشمند مدرس است و قدم به قدم در یک مسیر مشخص و علمی شما را با انواع مهارت های معامله گری آشنت می کند.
یک محتوای آموزشی حرفه ای از شما یک معامله گر هوشمند می سازد که در نهایت بتوانید بازارهای مالی و فلسفه وجودی آن ها، علت حرکت قیمت ها در بازارهای مالی، مفاهیم عمیق تحلیل تکنیکال و رفتارشناسی حرکت قیمت به صورت کاملا کاربردی درک کنید و در نهایت به یک برنامه معاملاتی مشخص و شفاف برسید.
یادتان باشد، به جز درک و فهم بنیادی بازار مالی و کسب مهارت جامع در 3 زمینه ای که اشاره کردیم، هیچ راه دیگری برای کسب سود از بازار وجود ندارد و تلاش بکنید که مانند یک معامله گر حرفه ای آموزش ببینید و به این نتیجه برسید که هیچ چراغ جادویی که مرا به سوددهی برساند وجود ندارد، مگر یادگیری اصولی بازارهای مالی.

پوشش جامع بازارهای مالی

یک دوره آموزشی جامع معامله گری، باید بتواند از شما یک معامله گری بسازد که در هربازاری که خریدار و فروشنده وجود دارد بتوانید معامله کنید و کسب سود کنید و این اتفاق هم نتیجه فهم عمیق رفتار حرکتی قیمت و درک جریان سفارشات ناشی از خریداران و فروشندگان است.
تفاوتی نمی کند، بازار فارکس باشد یا ارزهای دیجیتال، سهام باشد یا فلزات؛ شما یک معامله گر هستید و هربازاری که نموداری حاصل از تصمیم گیری انسان ها داشته باشد را قادر به معامله و کسب سود هستید.

برنامه آموزشی

یک دوره آموزشی جامع و معتبر، باید شامل یک نقشه راه کلی برای مسیر آموزش شما و طی کردن آن باشد، حال شما می توانید این نقشه کلی را به تناسب برای خود شخصی سازی کنید.
این که شما بدانید که در حال پیمایش چه مسیری هستید بسیار مهم است و انگیزه و انرژی را در شما تقویت می کند و در نهایت به شما نظم می بخشد.

پشتیبانی

بدون شک هر دوره آموزشی که شامل نکات و مفاهیم جدیدی برای شماست، می تواند سوال برانگیز و حتی گاها چالش برانگیز باشد، بنابراین وجود یک بستر جهت پرسش سوالات خود و دریافت بازخوردهای عالی، ضروری است.
سوالاتی که در طول آموزش برای شما پیش می ِآید می تواند دقیقا خلا های یادگیری شما باشد و تحقیق و پرسش در این زمینه ها می تواند به شدت راندمان شما را بالا ببرد.
در یک دوره جامع آموزش معامله گری، دانشجو نباید به حال خود رها شود و باید بتواند سوالات خود را از مربی خود بپرسد و در نهایت بتواند در مورد مفاهیم به نتیجه گیری برسد.

یک دوره آموزش جامع معامله گری باید معتبر باشد

در این مقاله به ریشه و منشا تحلیل تکنیکال و منابع آموزشی بازارهای مالی پرداخته ایم.
شما در بازارهای مالی، دارید سرمایه خود را که ممکن است به سختی کسب کرده باشید در معرض ریسک قرار می دهید، بنابراین بسیار حیاتی است که از یک مربی معتبر که دارای سوابق اثبات شده علمی و تجربی است بهره ببرید.
یک مربی حرفه ای معامله گری باید الهام بخش شما باشد و بتوانید در کمال صداقت واقعیت های بازار را از او بشنوید.
یک بزرگی می گوید:
« یک معلم عادی می گوید، یک معلم خوب توضیح می دهد، اما یک یک معلم عالی و برتر، الهام می بخشد »
بنابراین توصیه ما به شما این است که در انتخاب منتور معاملاتی خود بسیار وسواس باشید.

معرفی و ارائه یک دوره جامع آموزش معامله گری معتبر

شما، دانش پژوه گرامی که تا این بخش از این مقاله را مطالعه کرده اید، احتمالا منتظر یک پیشنهاد عالی از آکادمی دال ترید هستید.
قبل از این که یک دوره آموزشی جامع معامله گری معتبر را به شما معرفی کنم، می خواهم کمی خودمانی درباره واقعیت هایی با شما صحبت کنم.
در سال های اخیر که آگاهی مردم دنیا و به تبع آن مردم ایران از بازارهای مالی و کسب سود از آن افزایش یافت، یک فضای خاکستری بر آموزش در این عرصه ایجاد شد.
واقعیتی که وجود دارد این است:

« تقریبا هیچ کدام از اساتید ایرانی که در حال فروش و ارائه دوره های آموزشی در زمینه معامله گری هستند، تجربه حضور در هج فاندها، بانک های بزرگ جهانی، کارگزاری های معتبر و موسسات مالی بزرگ را ندارند، و همین نکته مهم باعث می شود که اعتبار این دوره ها زیر سوال برود»

چرا که، بخش اعظمی از کسب مهارت های معامله گری مربوط به روانشناسی و ذهنیت معامله گری، یادگیری سازوکار بازارها، فلسفه بازارهای مالی، چگونگی فعالیت بانک ها و موسسات مالی در بازار است و به جرات می توان گفت که مباحث تکنیکالی صرف، دردی از یک معامله گر تازه کار دوا نمی کند.
شما یک راه بیشتر ندارید:
« یا معامله گری را از یک مربی معتبر و باتجربه یاد بگیرید و احتمال موفقیت خود را بالا ببرید و یا این که خود این مسیر را طی کنید که ممکن است با تجربه های چندهزاردلاری برایتان تمام شود»
در همین راستا پیشنهاد می کنم مجددا نگاهی به این مقاله مهم بیندازید.

  • پیشنهاد آکادمی دال ترید

آکادمی دال ترید بنابر علم به تمام موارد بالا، اقدام به ترجمه یکی از بهترین دوره های جامع معامله گری در دنیا کرده است که می تواند شما را در به یک معامله گر حرفه ای تبدیل کند .
این دوره جامع آموزش معامله گری، تمام ویژگی هایی که در این مقاله برای یک دوره جامع معامله گری بیان شد را داراست و شما وارد یک مسیر آموزشی کاملا مهارت محور می شوید.
مربی این دوره، کریس کاپری معامله گر و عصب شناس مطرح در زمینه آموزش بازارهای مالی است که در میان معامله گران، از محبوبیت خاصی برخورد است.

دوره جامع آموزش معامله گری کریس کاپری شامل چه مواردی می شود؟

1. دوره پرایس اکشن پیشرفته کریس کاپری

این بخش از دوره جامع، در واقع شما را با رفتارشناسی حرکات قیمت در سطحی پیشرفته آشنا می کند و یاد می گیرید که یک نمودار معاملاتی را چگونه براساس پرایس اکشن تحلیل کنید.
دیدگاه جذابی که در این دوره وجود دارد، تحلیل جریان سفارشات حرکات قیمت است که شما را با دیدگاه معامله گران سازمانی آشنا می کند و یاد می گیرید که چگونه مانند یک هج فاند به بازار نگاه کنید.
در این بخش شما علاوه بر یادگیری پرایس اکشن، با تجربیات زیادی از حضور 20 ساله آقای کاپری در بازار آشنا می شوید.
در این بخش، حدود 18 جلسه لایوترید هم از خود آقای کاپری قرار دارد که با استفاده از مفاهیم همین دوره انجام می شود.
از طریق این لینک می توانید راجع به این بخش از دوره جامع معامله گری اطلاعات بیشتری کسب کنید.

2. دوره ایچیموکو پیشرفته کریس کاپری

ایچیموکو یک سیستم تحلیلی و قدرتمند دیگری است که در دوره جامع و در کنار پرایس اکشن به دانشجویان عزیز ارائه می شود.
مفاهیم این دوره آموزشی، براساس منابع معتبر ژاپنی آقایان ساساکی و هوسادا، بنیانگذاران سیستم معاملاتی ایچیموکو است.
در این دوره آموزشی، علاوه بر ارائه مفاهیم مهم منابع ژاپنی، تجربیات کریس کاپری هم به آن آمیخته می شود و عملا بعد از مشاهده جلسات اول دوره، متوجه خواهید شد که با یک دوره کاملا متفاوت و کاربردی رو به رو هستید.
از طریق این لینک می توانید اطلاعات بیشتری راجع به این دوره آموزشی کسب کنید.

3. دوره مدیریت ریسک، سرمایه و احساسات کریس کاپری

در 2 بخش اول، شما بعد از مشاهده جلسات و تمرین های هدفمند، مهارت اول یعنی تحلیل تکنیکال را یاد می گیرید.
اما آیا این تنها نیاز یک معامله گر بازارهای مالی است؟!
بدون شک خیر، هنوز 2 مهارت بنیادی و مهم از آموزش معامله گری باقی است و آن هم یادگیری مدیریت ریسک و سرمایه و مدیریت احساسات معامله گری است.
در ایران یک مرجع معتبر در باب مدیریت سرمایه و احساسات یا وجود ندارد، و چه بسا این بخش، مهم ترین و تاثیرگذارترین بخش معامله گری است که ریشه خیلی از ضررهای معامله گران در آن نهفته است.
احتمالا اکثر شما تجربه کال مارجین شدن رو دارید، تحت تاثیر استرس و ترس و طمع و عدم اعتماد به نفس کافی قرار گرفته اید.
کلید حل تمام این مشکلات در تلاش برای ایجاد سبک زندگی حرفه ای معامله گری، کسب مهارت در مدیریت احساسات، تسلط بر مدیریت سرمایه و ریسک، نوشتن برنامه معاملاتی و ژورنال معاملاتی به صورت منظم است.

جمع بندی

شما در این مقاله با ویژگی های یک دوره جامع آموزش معامله گری در بازارهای مالی و همچنین یکی از بهترین دوره های جامع در دنیا در این زمینه آشنا شدید.
شما می توانید در دوره جامع و یا هر کدام از دوره ها به صورت جداگانه هم شرکت کنید، اما احتمالا بعد از مطالعه و تفکر در این مقاله، حاضر نباشید از هیچ کدام از مهارت های ضروری یک معامله گر حرفه ای بگذرید و سه مهارت را به صورت جامع در قالب مهارت معامله گری یاد بگیرید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *